ציוד ליצירה - רעיונות לציוד פופולרי ליצירה

אוהבים ליצור בעצמכם? רוצים פתרונות מעולים ליצירה עבור הילדים? להלן נציג ציוד ליצירה – רעיונות לציוד פופולרי שיוכל לשמש בבית, בגן הילדים, בימי הולדת ובכל הזדמנות אחרת.

שבלונות

מרבית הילדים אוהבים לצייר, אולם לא בכל גיל היכולת הזאת מאוד מפותחת. רעיון שיכול לאפשר גם לקטנים ביותר לצייר כמו גדולים אלה הן השבלונות. יש בנמצא שבלונות שיכולות לסייע גם ליצירות של מבוגרים, ישנם כאלה שישמשו ליצירה של צורות מופשטות ויש גם כאלה שבהן ניתן ליצור חיות, דמויות, פרחים וכיוצא בזה, כיד הדמיון.

 

צמר

באמצעות צמר ניתן לסרוג בגדים, גרביים או צעיפים, אך כיום צמר משמש גם כציוד למיני יצירה שונים. יש בנמצא גלילי צמר וחוטים בכל הצבעים וכן גם שילובים של צמר עם חוטי מתכת. עוד רעיון שניתן ליישם באמצעות צמר הינו ליבוד – שילוב במעין מעשה רקמה ליצירה מרשימה לתפארת.

דבקים ומדבקות

דבק יהיה מושלם ליצירות. כך גם שימוש בצבעים, טושים או עפרונות. כל זה נחמד אבל מחפשים משהו נוסף? נסו לשלב ביצירה גם מדבקות בגדלים שונים. ניתן להכין יצירות שכל כולן מדבקות, ניתן להכין קולאזים ומעשי פסיפס נאים ומרשימים.

מכחולים וצבעים

אין גבול למעשי היצירה שניתן לבסס על מגוון צבעים וגדלים שונים של מכחולים. ניתן לתת לילדים הקטנים להשתעשע בהם אך הם יכולים לשמש גם ציירים ואמנים מנוסים ומקצועיים. כדאי להצטייד בדפים איכותיים או אפילו בבדי קנבס, אם מדובר באומנות של ממש.

פלסטלינה

יצירות בפלסטלינה מאפשרות חוויה של יצירה במגע, עם אין סוף אפשרויות. ניתן בצורה כזאת לבנות מגדלים, לפסל אנשים, ליצור פרחים, עוגות, חיות והכל – בצבעים נפלאים. גם פימו יכול לאפשר מגוון רחב של יצירות שניתן לאחר מהן להקשות. אפילו תכשיטים ניתן לעצב בצורה כזאת, לילדים, נוער ומבוגרים.

יוצרים בעץ

עץ יכול לשמש ליצירת פסלים מגולפים, אך יש בנמצא גם פתרונות שונים לחלוטין. ציוד מושלם ליצירה המבוסס על עץ כולל חיתוכי עץ ודמויות ואין סוף תצורות. ישנם אותיות או מספרים מעץ שניתן להדביק או לצבוע. ישנם דמויות וחיות מעץ וכן מיני אביזרים בגדלים מגוונים.

הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות