איך להפתיע באירוע את החוגגים

אירוע הוא דבר מרגש. בין אם מדובר בבר מצווה, חתונה או יום הולדת. כל אחד שמתכנן את האירוע הגדול שלו מעוניין לעשות אותו מפתיע ומקורי במיוחד. הרי אין ספק שאירוע שכיף לזכור תמיד הוא אירוע מהנה ומושקע. אם גם אתם לקראת תכנון אירוע מיוחד בחייכם, וודאי אתם בהתלבטות הגדולה הנוגעת להפקת אירוע מקורי שירשים את כל האורחים.

אספנו עבורכם מספר רעיונות מקורים ומפתיעים במיוחד שתוכלו לשלב באירוע שלכם, כך שגם תפתיעו את האורחים וגם תעברו חוויה מיוחדת של פעם בחיים באירוע החשוב בחייכם:

ביצוע שיר או ריקוד:

לאלו האמנותיים מבינכם שאוהבים להופיע, זהו הרעיון המושלם ביותר! תוכלו להקליט שיר מקפיץ או מרגש במיוחד שתבצעו בעצמכם מול כל האורחים. מומלץ לבצע שיר מקורי מעשה ידיכם, כמו לקיחת לחן של שיר מוכר וידוע ולהוסיף לו מילים משלכם להוספת ההומור והעניין.

תוכלו לשלב בשיר גם חלקי ריקוד מגניבים בשיתוף עם רקדנים מקצועיים או משפחה קרובה שישמחו לקחת חלק בהפתעה המיוחדת. הכנת שיר או ריקוד מקורי מומלץ במיוחד לחוגגי בר/בת מצווה או לאלו שבאים בברית הנישואים.

למתחתנים מבינכם, תוכלו לבצע את הקטע לבן/בת הזוג עם שיר המוקדש במיוחד לו או לה. כך תפתיעו גם את החצי השני שלכם וגם את כל האורחים בחתונה.

קיאק פירות:

תוכלו להפתיע את כל האורחים עם פינוק מתוק, צבעוני וטעים במיוחד! במהלך הריקודים ברחבת האירוע הכניסו קיאק פירות ענק על גלגלים הנושא בתוכו שפע פירות וקינוחים מרעננים וטעימים. גם אלו שלא היו ברחבת הריקודים עד אותו הרגע, יצטרפו אליו בשמחה גדולה.

ההפתעה הצבעונית הזו תכניס את כולם לאווירה של המסיבה ותלווה את שארית האירוע שלכם בהנאה גדולה של כולם. זוהי דרך מצוינת להפתיע ולמשוך את כולם אל תוך החגיגה של האירוע.

הופעת אורח של אמן:

מחפשים להכניס עניין מיוחד לאירוע שלכם? הפתיעו את כולם עם הופעה של אמן אורח. במידה ומדובר באירוע גדול כמו חתונה עם מספר רב של משתתפים, תוכלו לשריין את תאריך האירוע עם זמר מפורסם שיגיע להקפיץ את כולם ברחבת הריקודים.

אמן נוסף שיוכל להוסיף הרבה עניין וכיף לאירוע שלכם הוא סטנדאפיסט. זוהי יכולה להיות מתנה מיוחדת ומפתיעה במיוחד לחתן האירוע. תוכלו לסגור עם סטנדאפיסט את השעה בה הוא יגיע לאירוע בהפתעה עבור כולם, ויצחיק את כולם עם בדיחות וסיפורים משעשעים על חוגג האירוע.

מצגת עם סרטון משעשע:

רעיון נוסף ומקורי שיפתיע את כל האורחים באירוע הוא הקרנת מצגת מיוחדת במהלך הערב. תוכלו להיעזר בחברת הפקות מקצועית ולהפיק סרטון משעשע ומושקע שיפתיע את כולם. תוכלו להצטלם בלוקיישנים שונים ומפתיעים תוך ביצוע אטרקציות וחוויות מפתיעות כמו רכיבה על סוסים, נהיגה בשטח ואפילו קפיצת בנג'י לאמיצים מבינכם.

תוכלו לסיים את הצגת המצגת עם כניסה מרשימה ומיוחדת לתוך האירוע עם סוס, אופנוע או כבל סנפלינג – בהתאם לחוויות והאטרקציות שהצגתם בסרטון.

הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות